Tuesday, November 22, 2011

Harimau Malaya vs Garuda

assalammualaikum..
Firstly,tahniah kepada semua pemain2 malaysia.Korang memang hebat!!! salute abis ngan korang.
rasanyer, malam ni antara malam yang paling panjang diorang main. terlebih2 masa tambahan dibagi dengan lima tendangan penalty. Akhirnya, emas milik Malaysia..huhhu.

Malam ni punya game sampai terbangun2 kitaorang dari kerusi...emo betul masing2 tengok bola..adoyaii!!! ni belum abg ipar semua ada..kalu tak gegar rumah kampung ni..

kita tak mau sebut indon kita call Garuda lah ekk...heheh. Ermm Garuda minit kelima dah goal..sgt2 hampeh. tapi takpe, time tu masa masih banyak. last2, malaysia menyamai goal dengan leretan bola yang sgt slow motion. cantik jer bola tu masuk..baik punya!! Kalu perasan tiap kali garuda nak tendang ada jer si Bonai,pemain garuda yang dok pegang jaring gol malaysia. dok baca apa2 ker?? heheheh.. tapi yang penting malaysia ada hero golly yang terhebat. tahniah pada apek@ khairul fahmi. Even masa yang ditambah sangat panjang dan boleh nampak player kita dah almost pancit..tapi semangat permainan demi nama negara..player tetap bermain dengan sungguh2 ..lagi up,double,triple penyokong2 ni sayang kat korang..;))

So,malam ni boleh tidur dengan nyenyak nyer...hehehe..congrats again to all Harimau Muda player..After apek,jatuh jantung ku pada badrol bakhtiar...huhu...

No comments:

Post a Comment